22408
Książka
W koszyku
Reading more, reading better / edited by Elfrieda H. Hiebert. - New York : Guilford Press, c2009. - XIV, 273 s. : ill. ; 23 cm.
(Solving problems in the teaching of literacy)
Teaching students specific literacy skills is important--but equally critical, and often overlooked, is giving them the time and opportunity to read actual texts. Bringing together leading scholars, this book focuses on how teachers can improve both the quality and quantity of reading experiences in K-12 classrooms. Essential topics include factors that make reading tasks more or less productive for different types of learners, ways to balance independent reading with whole-class and small-group instruction, how to choose appropriate texts, and the connections between reading engagement and proficiency. The relevant research literature is reviewed, and exemplary practices and programs are described.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15601.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Includes bibliographical references and index.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej